20 mai 2017

Ședința Comitetului Executiv din 17.05.2017


PROCES VERBAL NR. 1 AL ȘEDINȚEI COMITETULUI EXECUTIV DIN DATA DE 17.05.2017

 Ordinea de zi:

1. Discutarea contractului de administrare cu S.C. PROPERTY EXPERT ADMINISTRATION SRL
2. Situația restanțierilor
3. Achiziționarea de cutii poștale pentru corespondența cu administrația în cele doua scari ale blocului
4. Inventarierea și verificarea apometrelor din apartamente
5. Predarea -primirea documentelor contabile la vechiul administarator/contabil casier către noua firma de administrație
6. Reparații diverse
7. Verificarea registrului de intrări – ieșiri; existența acestuia

Se pune in discuție ordinea de zi:

1) S-a hotărat în comitet încheierea contractului cu firma de administraţie având în vedere ca el a fost negociat de părţi și va intra în vigoare de la data de 01.06.2017;
2) Având în vedere ca în prezent sumele restanţe la plata cotelor de întreţinere se ridica la aproximativ 40.000 lei se hotărăște centralizarea situației și emiterea de notificări către restanțieri;
3) Având în vedere Hotărârea Adunarii Generale a Propietarilor Bloc M8 din 23.04.2017 comitetul decide achiziționarea a două cutii poştale pentru corespondenţa cu administraţia;
4) Conform Hotărârii Adunării  Generale a Propietarilor din data de 23.04.2017 comitetul hotărăște înfiinţarea a două comisii , una pentru fiecare scara, care să inspecteze funcționalitatea apometrelor și corectitudinea indexurilor de consum declarate anterior.
Membrii comisiei:  Scara A - Şerban Adrian
                                                   Diaconu Adrian
                                   Scara B - Nița Cristian
                                                   Anghel Mihai
Verificările vor avea loc în datele de 29 și 31 Mai între orele 18-21
     Propietarii vor fi anunţati la avizier de datele când va avea loc controlul precum și faptul că în situaţia în care nu vor permite accesul comisiei, la următoarele liste de întreţinere se va menţiona pentru fiecare locatar al apartamentului un consum de 3 m³ apă rece si 3 m³ apă caldă respectiv 6 m³ apă rece de persoană la apartamentele cu centrală proprie.
     Locatarii care nu sunt găsiţi la domiciliu au posibilitatea să anunțe pe oricare membru al comisiei și să stabilească cu acesta o dată de efectuare a verificărilor dar în termen de maxim 5 zile de la ultima dată stabilită pentru control, în caz contrar aplicându-se prevederile de mai sus.
     În cazul în care comisia constată deficiențe la apometre i se va pune în vedere propietarului să remedieze defectiunile în termen de 20 zile în caz contrar se va trece la aplicarea Hotărârii Adunării Generale din 23.04.2017.
S-a hotărât achiziționarea de sigilii pentru sigilarea apometrelor.
5) Se hotărăște înştiinţarea doamnei Cristian privind centralizarea actelor contabile ale asociaţiei în    vederea predării acestora la data de 27.05.2017;
6) S-a hotărât achiziționarea de materiale pentru reparaţia gardului din partea lateral dreapta a blocului și pentru terminarea finisărilor la ușa de intrare în scara A;
7) Se va verifica existenţa registrului de intrări-ieşiri în caz contrar urmează a se întocmi unul nou cu data de 01.06.2017.

Membri prezenţi:
Diaconu Adrian
Niță Cristian
Câșlariu Iuliana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici sunt banii dumneavoastră!

E mai bine!